Toernooien

ZOMERSEIZOEN 2024

CLUBCOMPETITIE:

De clubcompetitie (mixed dubbel, dames dubbel en heren dubbel) wordt georganiseerd in een periode van ca. 2 weken in het voorjaar van ieder jaar. Een groot aantal TOSS-leden neemt hieraan altijd deel (introductie is toegestaan). De teams zijn verdeeld over meerdere poules. Het team met de meeste gewonnen games wint en krijgt 2 punten. Bij gelijk aantal games krijg je 1 punt en bij verlies 0 punten. Het saldo van het aantal games is bepalend bij gelijke stand in de poule. De speeltijd is 50 minuten. Tussen de wedstrijden in zit 10 minuten voor baan onderhoud en inspelen. De finale wordt gespeeld om 2 gewonnen sets. De 2 poulewinnaars strijden voor een eervolle vermelding op de “wall of fame” in het clubhuis. De organisatie is in handen van Auke Bos en Henk van der Ploeg (donderdag 6 juni t/m zondag 15 juni 2024).

ONDERLING TOERNOOI (aanvang 19.00 uur):

In de eerste week van de maand wordt op donderdagavond een onderling toernooi georganiseerd. Inschrijven kan via de wedstrijdleiding: Henk van der Ploeg.

BILTSE RECREATIE TENNISWEEK:

De Biltse Recreatie Tennisweek wordt jaarlijks in de maand juli door vier tennisverenigingen (Meijenhagen, Helios, Fak en Toss) uit De Bilt en Bilthoven gezamenlijk georganiseerd (6 t/m 13 juli 2024).

VRIJWILLIGERS-TOERNOOI:

In augustus van ieder jaar wordt er een vrijwilligers-toernooi georganiseerd, dit als dank voor ieders inzet en bijdrage voor de instandhouding van onze club. Afsluitend is er een gezellige BBQ. Voor het jaar 2024 is dit gepland op zaterdag 24 augustus, vanaf 13.00 uur.

TUSSEN KERST EN OUD/NIEUW TOERNOOI:

Ook in 2024 zal het inmiddels traditionele ‘Tussen Kerst en Oude/Nieuw toernooi’ georganiseerd worden (aanvang 13.00 uur) met na afloop gezellig samen eten in de kantine (partners zijn daarbij ook van harte welkom). Inschrijving kan (t.z.t.) via het mailadres van de wedstrijdleiding.